poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Przepraszam, ale dzisiaj starczy mi czasu tylko na cytaty. Jestem szóstoklasistką i jutro piszę test. Z racji tego zżera mnie stres. Dodatkowo dowiedziałam się, że prawdopodobnie nie dostanę się do wybranego gimnazjum, bo nie jestem z tego rejonu.  ;( Kiedyś ktoś powiedział, że życie jest piękne. Chciałabym wiedzieć na jakiej podstawie to stwierdził, ale w zupełności się z nim zgadzam.  Trochę aforyzmów o ... lenistwie ;)


Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze.
— Oscar Wilde 


Największym złodziejem czasu jest własne lenistwo.

— Agnieszka Lisak 


Nie ma brzydkich kobiet, są tylko leniwe.

— Helena Rubinstein 


Co skraca mi czas? - Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie? - Bezczynność!

— Johann Wolfgang Goethe 


Lenistwo jest głupstwem ciała, a głupstwo jest lenistwem duszy.

— Alojzy Żółkowski 


Większość naszych wielkich wynalazków i genialnych osiągnięć zawdzięczamy lenistwu, czy to narzuconemu, czy dobrowolnemu. Umysł nasz lubi być karmiony, jak łyżeczką, pomysłami innych ludzi, jeśli się go jednak pozbawi tej pożywki zaczyna, zrazu niechętnie, myśleć samodzielnie, a tego rodzaju myślenie, proszę pamiętać, jest myśleniem oryginalnym i może przynieść bardzo cenne rezultaty.

— Agatha Christie Zatrute pióro


Powinniśmy być wdzięczni Adamowi: odebrał nam błogosławieństwo lenistwa i dał w zamian przekleństwo ciężkiej pracy.

— Mark Twain 


Indianie nazywają najwyższą istotę Panawad czyli Nieruchomy, ponieważ sami chętnie leniuchują.

— Georg Christoph Lichtenberg 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz